Confina advies & administratie

Financiële administratie

Financiële administratie

U wilt de financiële administratie geheel of gedeeltelijk uitbesteden aan een externe partij, met behoud van controle en inzicht? De experts van Confina zijn gespecialiseerd in de non-profit branche en verzorgen uw financiële administratie tot in de puntjes. Door gebruik te maken van slimme software, zorgen we voor efficiëntie en gemak.

Confina - financielediensten
web-icons 2_grip op administratie

Grip op uw administratie

Confina maakt gebruik van het online boekhoudprogramma iMuis. Deze  software stelt u in staat om 24/7 de financiële situatie van uw organisatie te monitoren. Bovendien kunt u te allen tijde zelf de status van uw financiële administratie bekijken. Dat zorgt voor financieel overzicht en rust in uw organisatie. U kunt bij Confina terecht voor:

  • Opstellen van en advies over begrotingen
  • Maken van managementrapportage
  • Boekhoudkundige werkzaamheden
  • Maken van voorjaarsnota’s en najaarsnota’s
  • Opstellen van jaarrekeningen en inhoudelijke ondersteuning op dit vlak
  • Verzorgen van de facturatie

De Confina aanpak

Confina is geen doorsnee administratiekantoor. Het grootste verschil? Wij fungeren als verlengstuk van uw organisatie. Dat vertaalt zich in een grote betrokkenheid van onze consultants bij uw organisatie én een onverbeterlijke drive om maatwerk te leveren. Dat doen we door onze dienstverlening modulair op te bouwen. U kiest zelf welke diensten u wel en niet afneemt. Zo voorkomen we samen dat u betaalt voor diensten die u helemaal niet nodig hebt.

Waarom uw financiële administratie uitbesteden aan Confina?

  • Jarenlange ervaring in de non-profit branche

  • Eenvoudig en efficiënt samenwerken aan uw financiële administratie

  • 24/7 inzicht en daardoor financieel overzicht en rust

Overstappen naar Confina

Overweegt u over te stappen op Confina, maar houdt de administratieve rompslomp u tegen? Niet nodig! Onze mensen zorgen voor een geruisloze implementatie. Zij zetten ze de gegevens van uw oude systeem of pakket over naar de software van iMUIS, onderhouden contact met uw voormalige leverancier en zorgen ervoor dat alles op de achtergrond geregeld wordt. We informeren u uitgebreid, maar betrekken u alleen als het nodig is. Fijn idee toch?