Heb jij net als ons passie voor financiën? Join our team!
Wie zoeken wij?
Op de afdeling ga je in eerste instantie de financiële adviseurs ondersteunen. Je bent daarbij verantwoordelijk voor de volledige en juiste verwerking van financiële transacties, waaronder het verwerken van inkoopfacturen en bankmutaties. Je controleert het grootboek en corrigeert daar waar nodig.
Je helpt bij het opstellen van maand- en kwartaalrapportages en je helpt bij het opstellen van jaarrekeningen. Ook het afhandelen van voorkomende vragen en problemen (intern en extern) en het beoordelen en verbeteren van processen behoren tot jouw werkzaamheden.
Het op termijn doorgroeien tot financieel adviseur behoort tot de mogelijkheden.
Dit heb je ervoor nodig?
- Een afgeronde mbo- of hbo opleiding (bij voorkeur financieel/economische richting);
- (Stage) ervaring met de primaire processen van de financiële administratie;
- Een goede beheersing van zowel de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Gevorderde kennis van Excel (draaitabellen, macro’s, etc);
- Ervaring met boekhoudprogramma’s is een pré.
Wat moet je kunnen en welke kwaliteiten heb je:
- Je bent optimistisch en hebt een gezonde ambitie om verder te groeien;
- Je bent onderzoekend en analytisch;
- Je kunt nauwkeurig en zelfstandig werken;
- Je hebt een flexibele werkhouding en staat open voor nieuwe taken;
- Je bent sociaal en communicatief vaardig, waardoor je goed kunt samenwerken met collega’s (ook uit andere disciplines) en kundig kunt communiceren met zowel collega’s als klanten.
Wat kun je van ons verwachten?
- Een goed salaris conform leeftijd, werkervaring en behaalde diploma’s
- Een contract voor bepaalde tijd
- Bij goed functioneren en indien er mogelijkheden zijn een vaste aanstelling
- Een enthousiast team en gemotiveerde collega’s
- Een goede werksfeer
- 25 vakantiedagen (op basis van fulltime dienstverband)
- 8% vakantietoeslag
- Reiskostenvergoeding
- Een innovatief bedrijf met een informele werksfeer
- We hechten veel waarde aan jouw persoonlijke- en professionele groei
- Je krijgt alle gelegenheid om jezelf te ontwikkelen door middel van trainingen en opleidingen
Wat doen wij?
Confina verzorgt voor non-profit organisaties binnen de branches Onderwijs, Zorg, Kinderopvang en Overheid de Personeel- en Salarisadministratie en de Financiële Administratie. Daarnaast biedt Confina slimme Visma ERP Software, Datawarehouse oplossingen, Advies, Algemeen en Project interim management, Mediation, Detachering en Vervanging als aanvullende dienstverlening. Ons werkgebied is landelijk maar bestrijkt in de praktijk voornamelijk het noorden van Nederland vanaf de grote rivieren.
Op de Financiële Administratie worden de werkzaamheden op dit moment verricht door vier financieel adviseurs en één Financieel administratief medewerker. Iedere adviseur is verantwoordelijk voor zijn/haar administratie van meerdere organisaties (klanten). De werkzaamheden worden hoofdzakelijk verricht op kantoor in Drachten. Daarnaast worden er ook werkzaamheden verricht op locatie, of te wel bij de klant zelf.
Inzet op projectbasis behoort ook tot de mogelijkheden, uit te voeren op kantoor in Drachten dan wel op locatie bij de klant.
Wegens uitbreiding van werkzaamheden zoeken wij voor de Financiële Administratie een nieuwe collega.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.