Wat doet Confina?
Confina verzorgt voor non-profit organisaties binnen de branches Onderwijs, Zorg, Kinderopvang en Overheid de Personeel- en Salarisadministratie en de Financiële Administratie. Daarnaast biedt Confina slimme Visma ERP Software, Datawarehouse oplossingen, Advies, Algemeen en Project interim management, Mediation, Detachering en Vervanging als aanvullende dienstverlening. Ons werkgebied is landelijk maar bestrijkt in de praktijk voornamelijk het noorden van Nederland vanaf de grote rivieren.

Wie zoeken wij?

Als Office Assistent ben jij de onmisbare ondersteuning binnen onze club. Je bent verantwoordelijk voor telefoonbeantwoording, postafhandeling, emailafhandeling, ontvangst gasten, generen van rapportages, plaatsen van bestellingen en meedenken in social media activiteiten. Daarnaast ben je een echte trouble shooter voor diverse afdelingen als het aankomt op hand en spandiensten. Je bent het visitekaartje van ons bedrijf en zorgt er voor dat alles op het kantoor in de juiste banen wordt geleidt.

Wat verwachten wij van jou?

  • Een afgeronde opleiding (minimaal) op MBO werk- en denkniveau;
  • Werkervaring als Office Assistent, management Assistent of directiesecretaresse is een pré;
  • Affiniteit op het gebied van financiën en personeel- salarisadministratie;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Drachten.

 Wat moet je kunnen en welke kwaliteiten heb je:

  • Je bent optimistisch, accuraat en hebt een gezonde ambitie om verder te groeien;
  • Je bent representatief en je hebt een gezonde dosis humor;
  • Je kunt nauwkeurig en zelfstandig werken;
  • Je bent stressbestendig, hebt een flexibele werkhouding en staat open voor nieuwe taken;
  • Je bent sociaal en communicatief vaardig (zowel mondeling als schriftelijk), waardoor je goed kunt samenwerken met collega’s (ook uit andere disciplines) en kundig kunt communiceren met zowel collega’s als klanten.

Wat kun je van ons verwachten? 

Een uitdagende functie waar je je passie in kwijt kunt en dagelijks nieuwe mogelijkheden tegenkomt. Wij hebben een open cultuur met veel vrijheid. Je krijgt ruimte om eigen initiatieven te ontplooien en om tot mooie resultaten te komen. En er staat een enthousiast en gemotiveerd team bij Confina voor je klaar.

En natuurlijk:

  • Een goed marktconform salaris;
  • Een contract voor bepaalde tijd dat bij goed functioneren wordt omgezet in een vast contract;
  • Een goede werksfeer;
  • Een volledige 13e maand;
  • 25 vakantiedagen (op basis van fulltime inzet);
  • 8% vakantietoeslag;
  • Een uitstekende reiskostenvergoeding;
  • Een goede verlof en pensioenregeling;
  • De mogelijkheid om (ook na de coronacrisis) flexibel thuis te werken;
  • Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen door middel van trainingen en opleidingen;
  • Je krijgt alle gelegenheid om jezelf te ontwikkelen door middel van trainingen en opleidingen.

Interesse?

Durf jij de uitdaging aan en beschik jij over het Confina DNA? Laat dan zo snel mogelijk jouw CV en motivatie achter via onze website. Je mag deze ook mailen naar vacatures@confina.nl t.a.v. Shanna Brandsma. Graag eerst toch even persoonlijk contact? Dan kun je bellen of appen met Shanna via 0512-380709 of via 06-30450126.

Je kunt uiterlijk reageren tot en met vrijdag 20 mei 2022.

  • Standplaats
    Drachten (Confina kantoor)

  • Opleidingsniveau
    Een afgeronde mbo opleiding

  • Specialisatie
    Office Assistent

  • Type Functie
    Ondersteunend

  • Formatieomvang
    24-32 uur

  • Arbeidsduur
    Bepaalde tijd met uitzicht op vast

    Solliciteer

    Persoonlijke gegevens



    Bijlagen uploaden

    Solicitatiebrief

    Curriculum Vitae

    Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.