Geachte relatie,
Het Coronavirus heeft inmiddels onze samenleving aardig op zijn kop gezet. Veel bedrijven en instellingen zijn gesloten tussen 16 maart 2020 en 7 april 2020. Deze situatie brengt onzekerheid met zich mee en vanzelfsprekend maken we ons zorgen over wat er kan gebeuren. De toespraak van onze minister-president gisteravond heeft niet alle onzekerheid weggenomen, maar biedt hoop, vertrouwen en verbondenheid dat we dit uiteindelijk samen kunnen oplossen. Hierbij zullen nieuwe uitdagingen en dilemma’s op ons pad komen die we zo goed als mogelijk en met elkaar het hoofd moeten bieden. Onze gezondheid staat daarbij voor iedereen op 1 !!
Als administratiekantoor hebben we bovendien de verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat u als klant gebruik kunt blijven maken van onze dienstverlening. Dat detacherings-/interim werkzaamheden doorgang blijven vinden, de salarissen tijdig en juist worden uitbetaald, de financiële administratie is bijgewerkt en de software u ondersteuning blijft bieden zoals u gewend bent. Om deze dienstverlening te kunnen blijven garanderen heeft ook Confina voorzorgsmaatregelen getroffen en is onze dienstverlening aangepast aan de nieuwe situatie. We volgen daarbij de aangegeven richtlijnen van het RIVM en de overheid. Onze software en processen boden al voldoende technische ruimte om thuis te werken maar dat hebben we nu uitgebreid. Er is een team werkzaam op kantoor en een team werkzaam thuis. Het kantoor is gewoon bereikbaar via de reguliere kanalen telefoon en email. Uw contactpersonen kunt u rechtstreeks bereiken via de bij u bekende contactgegevens. Wel adviseren wij om zoveel mogelijk met ons te communiceren via de klant emailadressen zodat beide teams deze informatie goed en tijdig kunnen blijven benaderen en u ook tijdig een reactie van ons kunt ontvangen.
Wij hebben daarnaast alle fysieke afspraken tot 7 april 2020 uitgesteld en is fysiek bezoek op ons kantoor niet mogelijk. Na die datum zullen wij de situatie opnieuw bekijken maar blijven de richtlijnen van het RIVM en de overheid daarin volgen. Daarbij staan de gezondheid en veiligheid van u en onze medewerkers voorop. We dragen hopelijk op deze manier een steentje bij om verdere verspreiding van het Coronavirus zoveel als mogelijk tegen te gaan. We hebben er alle vertrouwen in dat we deze periode samen goed doorkomen.
Heeft de situatie van sluiting een zodanige invloed op uw organisatie dat u de bedrijfsprocessen naar Confina niet meer goed kunt uitvoeren dan zijn wij graag bereid om met u in overleg te gaan om te kijken of Confina op afstand een oplossing kan bieden. U kunt daarvoor rechtstreeks contact met mij opnemen via onderstaande contactgegevens.
Via onderstaande link kunt de actuele ontwikkelingen blijven volgen:
https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
Ik wens u hierbij namens de directie en collega’s van Confina veel sterkte, succes en gezondheid toe de komende periode!
Met vriendelijke groet,
Nick Slagter
Algemeen directeur
T: 0512 – 38 07 09
M: 06 – 53 71 04 02