Confina

Branches

Branches

Confina is hét administratiekantoor voor organisaties in zowel de non-profit als de profit (MKB) sector. Onze klantenkring omvat onder andere onderwijsinstellingen, overheidsinstellingen, diverse midden- en kleinbedrijven, kinderopvangorganisaties en zorginstellingen. We leggen graag in een notendop uit wat we voor uw branche kunnen betekenen.

Branches-icon

Onderwijs

U kunt als bestuurder betere beslissingen nemen als u de actuele cijfers én status van uw onderwijsinstelling duidelijk voor de bril hebt. Of dat nu op inhoudelijk, administratief, financieel of HR-vlak is. Talloze onderwijsorganisaties vertrouwen op Confina, zowel voor administratieve ondersteuning, als voor advies en begeleiding. Met behulp van handige tools en software maken we de benodigde stuurinformatie inzichtelijk, zodat u onderbouwd beslissingen kunt nemen. Daarnaast hebben de adviseurs van Confina veel ervaring in het begeleiden van fusie- en verzelfstandigingsprocessen van onderwijsinstanties. Van initiatief- tot uitvoeringsfase fungeren we graag als uw sparringpartner.

Overheid

Diverse overheidsinstellingen vertrouwen sinds jaar en dag op de adviseurs en administrateurs van Confina. Wij hebben specialistische kennis in huis op het gebied van Werk en Inkomen (waaronder incidentele en meerjarige aanvullende uitkeringen), grondexploitaties, de implementatie van Single Audits en subsidieverantwoordingen. Maar ook voor het schrijven van beleidsnota’s en het samenstellen van begrotingen, tussentijdse rapportages, jaarrekeningen en specifieke (deel)verantwoordingen kunt u bij ons terecht. De adviseurs van Confina staan voor u klaar!

MKB

Bent u op zoek naar een partner die de administratieve lasten van uw mkb-organisatie verlicht en tegelijkertijd meedenkt hoe u uw bedrijf kunt laten groeien? Het team van Confina staat voor u klaar. Wij begrijpen de uitdagingen waarmee mkb’er dagelijks te maken krijgen. We fungeren graag als uw administratief partner door de salarisadministratie, verlofregistratie en arbeidsovereenkomsten voor u uit te voeren en te beheren. Ook verzorgen we met hetzelfde plezier uw boekhouding, facturering en belastingaangiften. Daarnaast adviseren onze experts u graag over het optimaliseren van bedrijfsprocessen, het identificeren van groeikansen en helpen we u navigeren door complexe wet- en regelgeving. Hierbij maken we gebruik van de software van Visma.net. Met deze best of breed cloud software hebben we met Visma.net Financials, Visma Spend Cloud (by Pro Active) en Visma HRM/Payroll (by Peple) een totaaloplossing  binnen uw eigen Visma Home accountpagina beschikbaar voor uw Financiële administratie en HR/Personeels-/salarisadministratie. Aanvullend hierop zijn nog meer aanvullende HR oplossingen beschikbaar zoals voor Onboarding, Werving&Selectie, LMS leeromgeving, gesprekkencyclussen&ontwikkeling etc.

Er zijn geen twee bedrijven met precies dezelfde processen. Iedere organisatie is immers uniek. En juist dat waarin een organisatie zich onderscheidt, beïnvloedt de manier waarop zij werkt. Dit kan (bij groei) complexiteit met zich meebrengen. Visma.net is ontwikkeld om de complexiteit van processen te vangen in ERP.

De belangrijkste voordelen van het werken met Visma.net zijn:

  • Inzicht – overal realtime inzicht in uw cijfers
  • Veiligheid – een veilige oplossing die voldoet aan alle wettelijke eisen
  • Efficiencywinst – handmatige handelingen geminimaliseerd
  • Mobiliteit – met alle devices overal toegang tot uw administratieve systeem
  • Flexibiliteit – de software groeit mee met uw bedrijf en proceseisen
  • Samenwerking – stroomlijnt uw processen, mensen en data

Visma.net is specifiek ontwikkeld voor de cloud, waardoor u optimaal gebruikmaakt van alle daarbij behorende voordelen. U hoeft bijvoorbeeld niet meer eenmalig te investeren in software of hardware maar betaalt een vast bedrag per maand op basis van het aantal gebruikers. Daarnaast hebt u altijd en overal via verschillende devices toegang tot uw actuele gegevens en zorgt werken in de cloud voor minder. Ontdek vandaag nog hoe Confina uw MKB-bedrijf kan helpen groeien. Neem vrijblijvend contact met ons op voor een kennismaking en demo.

Kinderopvangcentra

Van het vervangen van een belangrijke medewerker met specialistische kennis tot het optimaliseren van managementinformatie of het inrichten en bewaken van de AVG regels: Confina heeft uiteenlopende kinderopvangcentra ondersteund en begeleid bij het optimaliseren van hun financiële administratie (FA) en hun personeels- en salarisadministratie (PSA). Met behulp van handige tools en software helpen we uw medewerkers efficiënter te werken en bieden we als sparringpartner diepgaande expertise en kennis van FA en PSA. Dat zorgt voor rust, inzicht en orde!

Zorg

U hebt te maken met uiteenlopende partijen én moet bovendien voldoen aan de vele eisen die de overheid stelt. Logisch dat het op orde houden van de administratie voor zorgorganisaties een steeds grotere uitdaging wordt. Toch is een juiste en volledige administratie, zowel op financieel als op personeel- en salarisvlak, van groot belang voor het vergoed krijgen van geleverde zorg. Confina adviseert en ondersteunt u graag. We helpen u bij het op orde krijgen van uw zorgadministratie met behulp van handige tools en software, maar ondersteunen u ook bij het declaratieproces. Dat houdt in dat we contact onderhouden met verzekeraars, de juistheid en volledigheid van ingediende declaraties controleren, maar ook het debiteurenbeheer voor u (kunnen) verzorgen. Op zoek naar deskundig advies en/of specialistische ondersteuning? We horen het graag!

Wilt u weten wat de adviseurs en specialisten van Confina voor uw organisatie kunnen betekenen?