Zo bouw je met ons mee

Als ervaren Payroll Professional heb je een diepgaande passie voor personeels- en salarisadministratie en ben je enthousiast om je kennis te delen met onze klanten. Bij ons heb je de mogelijkheid om je expertise in te zetten voor diverse opdrachtgevers. Hierbij gaat het om taken zoals het interpreteren van CAO’s, het verzorgen van belastingaangiften, het opstellen van gedetailleerde rapportages, het berekenen van periodieken en ontslagvergoedingen en diverse andere administratieve werkzaamheden. Je bent bedreven in het optimaliseren van administratieve processen ten opzichte van de personeels- en salarisadministratie, het vertalen van fiscale regelgeving naar effectief loonbeleid en het bieden van advies over de implicaties van Europese privacy regels.

 

Dit heb je ervoor nodig en breng je mee

Je bent een communicatieve professional die zowel offline als online krachtig weet te presenteren. Je hebt een gestructureerde aanpak, bent analytisch en luistert goed naar anderen. Je begrijpt dat het opbouwen van sterke relaties met collega’s essentieel is voor succes en je bent proactief in het zoeken naar samenwerking. Je bent accuraat, oplossingsgericht, flexibel en kunt snel schakelen in een dynamische omgeving. Je hebt minimaal 2 tot 3 jaar ervaring in personeels- en salarisadministratie, bij voorkeur met systemen zoals Visma.net, Beaufort en/of AFAS? Bezit je een HBO werk- en denkniveau en heb je het Praktijk Diploma Loonadministratie (PDL) afgerond, bij voorkeur aangevuld met de vakopleiding payroll specialist. Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in zowel woord als geschrift. Hoewel ervaring met wet- en regelgeving in onderwijs, zorg of kinderopvang een pluspunt is, is het geen vereiste. Je bent bereid bereid om te reizen voor een gevarieerd en uitdagend takenpakket.

Ben jij zo iemand en herken jij jezelf direct als onze nieuwe Payroll Professional? Solliciteer dan nu.

 

Wat kun je van ons verwachten?

Een uitdagende functie waar je je passie in kwijt kunt en dagelijks nieuwe mogelijkheden tegenkomt. Wij hebben een open cultuur met veel vrijheid. Je krijgt ruimte om eigen initiatieven te ontplooien en om tot mooie resultaten te komen. En er staat een enthousiast en gemotiveerd team bij Confina voor je klaar.

En natuurlijk:

  • Een goed marktconform salaris;
  • Een contract voor bepaalde tijd, maar uiteraard bij goed functioneren een vaste aanstelling;
  • Een goede werksfeer;
  • Een volledige 13e maand;
  • 25 vakantiedagen (op basis van fulltime inzet);
  • 8% vakantietoeslag;
  • Een uitstekende reiskostenvergoeding;
  • Een goede verlof en pensioenregeling;
  • De mogelijkheid om flexibel thuis te werken;
  • Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen door middel van trainingen en opleidingen
  • Laptop en een leaseauto bestaat tot de mogelijkheden indien je veel op locatie gaat naar klanten

 

Bouw jij met ons mee?

Confina is het administratiekantoor voor de non-profit en Profitsector. Gevestigd in Drachten zorgen onze administratieve en financiële helden er iedere dag voor dat de administratieve en HR werkprocessen van onze klanten optimaal functioneren. Boekhoudkundige werkzaamheden, personeel- en salarisadministratie, begrotingen, jaarrekeningen of tussentijdse rapportages: de mensen van Confina zetten hun tanden erin. Vanwege groei van ons kantoor zijn wij op zoek naar echte teamplayers die verder mee willen bouwen aan onze software en dienstverlening waarbij onze klanten maximaal ontzorgt kunnen worden.

Heb je ervaring met het optimaal inrichten van HR processen middels software (bijvoorbeeld Visma.net, Visma Raet Youforce Beaufort, AFAS, HR2day dat is een pré), deel je deze kennis graag met collega’s en word je gelukkig van het implementeren van processen op het gebied van strategische HR onderwerpen zoals verzuim, recruitment, learning & development en Payroll? Dan maken we graag kennis!

Binnen Confina maken we impact. Wat hebben, ziekenhuizen, overheidsinstellingen, scholen met elkaar gemeen? De kans is groot dat ze HR-oplossingen van Visma gebruiken. Confina is als officieel partner samen met Visma Raet leverancier van software die het leven van HR-professionals makkelijker en leuker maakt. We helpen organisaties en medewerkers blij te maken. Zo ontvangen veel medewerkers hun salaris dankzij onze payroll engine en voorspellen onze business intelligence oplossingen steeds beter hoe in-, uit- en doorstroom processen zich ontwikkelen.

Interesse?

Ik hoop dat ik je interesse heb gewekt. Laat je me dit weten op een manier die bij jou past?

Heb je nog vragen aan Confina als jouw potentiële toekomstige werkgever? App, mail of bel dan met Shanna via 06-30450126, vacatures@confina.nl of 0512-380709.

Bij gebleken geschiktheid nodigen we je snel uit voor een kennismakingsgesprek. Wil je iemand meenemen die goed is in het stellen van de juiste vragen en jou altijd van goede raad en daad voorziet? Neem hem of haar gerust mee.

Dennis Mulder is onze Coördinator voor het team Personeels- en Salarisadministratie.

  • Werkplek
    Thuis, op het Confina kantoor in Drachten of op locatie bij de klant

  • Contractvorm

    Bepaalde tijd met uitzicht op vast

  • Pluspunten
    Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei

  • Waarom Confina?
    Open werkcultuur en een hecht team.

  • Uren
    24 – 36 uur

    Kennismaken

    Persoonlijke gegevens



    Bijlagen uploaden

    Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx | Maximaal 6MB.

    Curriculum Vitae

    Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx | Maximaal 6MB.

    Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.