Zo bouw je met ons mee

De personeels- en salarisadministratiewerkzaamheden worden uitgevoerd door Klantadviseurs/Senior Payroll Professionals, in nauwe samenwerking met de medewerkers personeels- en salarisadministratie. Als Payroll Professional in opleiding groei je geleidelijk naar de rol waarin je verantwoordelijk bent voor het tijdig berekenen en uitbetalen van salarissen voor individuele medewerkers van onze klanten. Het verwerken van personeels- en salarismutaties vormt een vast onderdeel van je takenpakket. Daarnaast omvat je rol ook archivering, het verwerken van arbeidsovereenkomsten, het genereren en delen van rapportages, het afhandelen van e-mails en post, het beantwoorden van telefoongesprekken en het bijhouden van dossiers. In samenwerking met het team draag je zorg voor een complete salarisadministratie voor onze klanten. Op den duur is het ook mogelijk om te werken op incidentele projectopdrachten op kantoor of op locatie van de klant.

Dit traject duurt ongeveer één tot twee jaar.

 

Dit heb je ervoor nodig en breng je mee

Je bent in het bezit van een afgeronde opleiding (minimaal) op MBO werk- en denkniveau en je hebt een sterke affiniteit met Personeel- en Salarisadministratie. Je beschikt over een nauwkeurige, oplossingsgerichte en flexibele werkhouding en je bent in staat om snel te schakelen in een dynamische omgeving. Je hebt een gezonde ambitie om jezelf verder te ontwikkelen en je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel woord als geschrift.  Je bent gemotiveerd om opleidingen en aanvullende vakspecialistische cursussen te volgen, zoals Praktijk Diploma Loonadministratie (PDL) en de Vakopleiding Payroll Services (VPS). Je hebt interesse om je te verdiepen in verschillende CAO’s en om kennis op te doen van de wet- en regelgeving met betrekking tot sectoren zoals Kinderopvang, Onderwijs, Overheid en Zorg. Net als je collega vakspecialisten, zet jij je met plezier elke dag in voor onze klanten. Je bent daarnaast sociaal en communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk, waardoor je effectief kunt samenwerken met collega’s (ook uit andere disciplines) en helder kunt communiceren met zowel collega’s als klanten.

Ben jij zo iemand en herken jij jezelf direct als onze nieuwe trainnee Payroll Professional? Solliciteer dan nu.

 

Wat kun je van ons verwachten?

De mogelijkheid om te worden opgeleid tot Payroll Professional. Een uitdagende functie waar je je passie in kwijt kunt en dagelijks nieuwe mogelijkheden tegenkomt. Wij hebben een open cultuur met veel vrijheid. Je krijgt ruimte om eigen initiatieven te ontplooien en om tot mooie resultaten te komen. En er staat een enthousiast en gemotiveerd team bij Confina voor je klaar.

En natuurlijk:

  • Een goed marktconform salaris;
  • Een contract voor bepaalde tijd, maar uiteraard bij goed functioneren een vaste aanstelling;
  • Een goede werksfeer;
  • Een volledige 13e maand;
  • 25 vakantiedagen (op basis van fulltime inzet);
  • 8% vakantietoeslag;
  • Een uitstekende reiskostenvergoeding;
  • Een goede verlof en pensioenregeling;
  • Na verloop van tijd is het mogelijk om flexibel thuis te werken (75% op kantoor en 25% vanuit huis);
  • Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen door middel van trainingen en opleidingen
  • Laptop bestaat tot de mogelijkheden indien je veel op locatie gaat naar klanten.

 

Bouw jij met ons mee?

Confina is het administratiekantoor voor de non-profit en Profitsector. Gevestigd in Drachten zorgen onze administratieve en financiële helden er iedere dag voor dat de administratieve en HR werkprocessen van onze klanten optimaal functioneren. Boekhoudkundige werkzaamheden, personeel- en salarisadministratie, begrotingen, jaarrekeningen of tussentijdse rapportages: de mensen van Confina zetten hun tanden erin. Vanwege groei van ons kantoor zijn wij op zoek naar echte teamplayers die verder mee willen bouwen aan onze software en dienstverlening waarbij onze klanten maximaal ontzorgt kunnen worden.

Heb je ervaring met het optimaal inrichten van HR processen middels software (bijvoorbeeld Visma.net, Visma Raet Youforce Beaufort, AFAS, HR2day dat is een pré), deel je deze kennis graag met collega’s en word je gelukkig van het implementeren van processen op het gebied van strategische HR onderwerpen zoals verzuim, recruitment, learning & development en Payroll? Dan maken we graag kennis!

Binnen Confina maken we impact. Wat hebben, ziekenhuizen, overheidsinstellingen, scholen met elkaar gemeen? De kans is groot dat ze HR-oplossingen van Visma gebruiken. Confina is als officieel partner samen met Visma Raet leverancier van software die het leven van HR-professionals makkelijker en leuker maakt. We helpen organisaties en medewerkers blij te maken. Zo ontvangen veel medewerkers hun salaris dankzij onze payroll engine en voorspellen onze business intelligence oplossingen steeds beter hoe in-, uit- en doorstroom processen zich ontwikkelen.

Interesse?

Ik hoop dat ik je interesse heb gewekt. Laat je me dit weten op een manier die bij jou past?

Heb je nog vragen aan Confina als jouw potentiële toekomstige werkgever? App, mail of bel dan met Shanna via 06-30450126, vacatures@confina.nl of 0512-380709.

Bij gebleken geschiktheid nodigen we je snel uit voor een kennismakingsgesprek. Wil je iemand meenemen die goed is in het stellen van de juiste vragen en jou altijd van goede raad en daad voorziet? Neem hem of haar gerust mee.

Dennis Mulder is onze Coördinator voor het team Personeels- en Salarisadministratie.

  • Werkplek
    Thuis of op het Confina kantoor in Drachten

  • Contractvorm

    Bepaalde tijd met uitzicht op vast

  • Pluspunten
    Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei

  • Waarom Confina?
    Open werkcultuur en een hecht team.

  • Uren
    24 – 36 uur

    Kennismaken

    Persoonlijke gegevens



    Bijlagen uploaden

    Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx | Maximaal 6MB.

    Curriculum Vitae

    Toegestane bestandstypen: .pdf, .doc, .docx | Maximaal 6MB.

    Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.